Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).
Do Zespołu Marketingu Grupy Eurocash poszukujemy osoby, która interesuje się rozwojem rynku FMCG w Polsce i w ramach swojej roli chce przyczyniać się realizacji misji Grupy, tj. wsparcia Przedsiębiorców prowadzących sklepy w osiąganiu sukcesów.

Analityk danych rynkowych

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to: JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
• Analiza danych rynkowych (Nielsen, GfK Panel, CMR, monitoring cen detalicznych) i samodzielne opracowywanie raportów rynkowych.
• Analiza danych sprzedażowych firmy i przygotowywanie raportów z udziałami.
• Budowanie i optymalizacja raportowania bazującego na danych zewnętrznych i wewnętrznych.
• Doskonalenie narzędzi raportujących pod kątem optymalnego wykorzystania danych i ich użyteczności.
• Pozyskiwanie informacji i danych z różnych, ogólnodostępnych i płatnych źródeł dotyczących rynku detalicznego, nabywcy, konkurencji, trendów (głównie prasa branżowa, GUS, Euromonitor International, Planet Retail).
• Współpraca z działami wewnątrz firmy (marketing, działy analiz, category management).
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
• Posiadasz 2-3 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym pracując w branży FMCG (wymagane). Preferowane doświadczenie w działach badań i analiz, zarządzania kategorią, trade marketing.
• Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe matematyka, metody ilościowe, ekonometria).
• Lubisz pracę z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł a systematyzowanie i ich interpretacja nie są dla Ciebie problemem.
• Posiadasz umiejętność analizy danych sprzedażowych (z systemów BI).
• Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel oraz Power Point).
• Znasz bardzo dobrze i na co dzień pracujesz w Power BI, wykorzystujesz SQL, Power Query.
• Masz doświadczenie w prezentowaniu danych do szerokiego grona odbiorców.
• Jesteś zorientowany/a na bliską współpracę z różnymi działami w organizacji.
• Wychodzisz z inicjatywą widząc obszar do optymalizacji i masz odwagę do proponowania nowych rozwiązań.
• Posługujesz się językiem angielskim w komunikacji (mail, dokumenty, prezentacja słowna na poziomie min. B2).
• Dodatkowy atut: dobrze znasz wybrane narzędzia analityczne (np. R lub SPSS), przeglądarki danych agencji badawczych np. Nielsen Answers i/lub wykorzystywałaś/eś dane rynkowe Agencji CMR, GfK.
Warszawa