Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).

Zespół analiz wspiera negocjatorów działu zakupów centralnych oraz dział marki własnej. Dostarczamy informacje niezbędne w podejmowaniu strategicznych decyzji i realizacji bieżących celów. Dzięki ciągłej optymalizacji procesów analizy danych i monitorowaniu oczekiwań współpracowników dążymy do  zwiększania efektywności własnej oraz całego zespołu.           

Analityk (Zakupy Centralne, Marka Własna)

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Monitorowanie realizacji celów jakościowych i ilościowych oraz analiza odchyleń.
  • Budowanie i optymalizacja raportowania bazującego na danych zewnętrznych.
  • Wsparcie analizą danych negocjatorów w procesach negocjacyjnych.
  • Przygotowanie analiz warunków handlowych.
  • Uczestniczenie w procesie realizacji strategii Działu Marki Własnej.
  • Ścisła współpraca z działami wewnątrz firmy (m.in. księgowość, marketing) a także działami analiz w innych jednostkach biznesowych Grupy Eurocash.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o profilu analitycznym.
  • Lubisz pracę z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł a systematyzowanie i ich interpretacja nie są dla Ciebie problemem.
  • Masz łatwość w rozumieniu procesów biznesowych i przekładania ich na świat danych i analiz.
  • Wychodzisz z inicjatywą widząc obszar do optymalizacji i masz odwagę do proponowania nowych rozwiązań.
  • Możesz pochwalić się praktyczną znajomością MS Excel, dodatków Power (ekspert), Power BI, SQL, SAP.
  • Posiadasz umiejętność zarządzania czasem i potrafisz określać priorytety.
  • Jesteś komunikatywny i otwarty na współpracę z różnymi działami w firmie.
Warszawa