Asystent/ka Działu Operacyjnego
PszczynaSprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy
Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
- Wsparcie Doradców Klienta w codziennych obowiązkach – dostarczenie potrzebnych materiałów, aktualizacja baz danych.
- Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie przygotowania materiałów reklamowych.
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obiegu dokumentów (wprowadzanie do systemu, archiwizacja).
- Przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby działu operacyjnego.
- Wsparcie działu operacyjnego w bieżących zadaniach, współpraca z innymi działami.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
zespołu, jeśli:
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji Excel.
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy.
- Cechuje Cię umiejętność pracy pod presją czasu.
- Jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną, elastyczną.
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Ambra sp. z o.o. z siedzibą w Czechowicach-Dziedzice (43-200) przy ul. Hutniczej 7. Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Przesłanie do Ambra sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym niż wymagane przez przepisy Kodeksu pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ambra sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem, przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną pod adres sekretariat@ambra-czechowice.pl.
Link do: Pełnej treść klauzuli informacyjnej