Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).

Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Zarządzanie projektami w zakresie 4P na podstawie danych zewnętrznych (Nielsen, CMR, Focus), danych wewnętrznych organizacji, badań pierwotnych (np. spisy asortymentu, cenowe),
  • Opracowywanie analiz rynkowych i raportów zarządczych dotyczących cen, asortymentu, udziałów rynkowych,
  • Współpraca z agencjami (analitycznymi, badawczymi): definiowanie analiz, obszarów tematycznych / informacyjnych oraz koordynowanie prac agencji zewnętrznych,
  • Automatyzacja analiz i raportów, rozwój narzędzi centralnych wspomagających raportowanie,
  • Odpowiedzialność za podległy zespół (1 osoba raportująca),
  • Raportowanie bezpośrednio do Managera ds. Zarządzania Wiedzą o Rynku w ramach działu Market Intelligence Grupy.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w dziale Badań i Analiz / Category Management / Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
  • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. Ekonomia/Finanse/Zarządzanie, Statystyka/Matematyka,
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG,
  • Znasz metody i techniki analiz marketingowych, danych rynkowych np. Nielsen, CMR, GfK,
  • Masz doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników analiz danych rynkowych oraz prezentacji do osób na wysokich stanowiskach (Zarząd, Dyrektorzy),
  • Bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office (Excel, Power Point) oraz programy analityczne (Power BI, mile widziany SQL, Python).
Warszawa