Kierownik ds. Kategorii i Produktów

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to: • Stały monitoring i analiza kategorii w rynku (m.in. identyfikowanie trendów oraz nowości, dynamiki, zachowań i potrzeb konsumenckich, śledzenie promocji, monitoring cen).
• Przygotowanie wymaganego asortymentu oraz prezentacji o rozwoju kategorii wraz z rekomendacjami biznesowymi.
• Przygotowywanie planogramów dla podległych kategorii.
• Tworzenie koncepcji raportowania wspierającego analizę kategorii.
• Rozpisanie strategii kategorii na taktyki i działania w obrębie 4P (product, price, promotion,place).
• Bliska współpraca z Działem Commercial oraz Marketingu w ramach prowadzonych projektów.
• Współpraca z producentami w celu zapewnienia efektywnego wdrożenia wytycznych asortymentowych.
• Dzielenie się wiedzą z zakresu zarządzania kategorią ze współpracującymi sieciami.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
• Potrafisz pracować z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł (dodatkowo docenimy: znajomość narzędzi analitycznych, oprogramowania agencji badawczych np. Nielsen, GfK).
• Posiadasz umiejętność analizy danych i aktualnych trendów oraz tworzenia wartościowych dla biznesu rekomendacji.
• Masz umiejętności prezentacyjne oraz lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi.
• Jesteś kreatywny, ambitny, lubisz negocjować.
• Płynnie poruszasz się w MS Excel i Power Point.
• Posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym pracując w branży FMCG (wymagane). Preferowane doświadczenie w działach badań i analiz, zarządzania kategorią, marketingu.
• Masz wyższe wykształcenie.
• Znasz język angielski przynajmniej w stopniu średniozaawansowanym.
• Tak jak My lubisz tworzyć rzeczy wykraczające poza schemat i masz głowę pełną pomysłów!
Warszawa