Kierownik ds. Marki

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

imprezy integracyjne

karty przedpłacone

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Tworzenie strategii i planów marketingowych dla marek w ramach portfolio,​
  • Rozwój i implementacja narzędzi marketingowych zwiększających świadomość i sprzedaż marek marek win w ramach portfolio,​
  • Planowanie i koordynacja budżetu oraz działań aktywacyjnych dla podległych marek,​
  • Planowanie i koordynacja działań komunikacyjnych dla podległych marek,​
  • Analiza rynku, sprzedaży, konkurencji - rekomendacja działań, poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,​
  • Analizy skuteczności prowadzonych działań i realizacji postawionych KPIów, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji,​
  • Zarządzanie i nadzorowanie budżetem marketingowym,​
  • Koordynacja badań i analiz marketingowych,​
  • Efektywna i skuteczna współpraca z działem  Zarządzania Kategorią oraz Sprzedaży pozwalająca na realizację wyznaczonych celów biznesowych.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Masz 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży alkoholowej,​
  • Masz doświadczenie w pracy z analizą danych, potrafisz wyciągnąć wnioski i podejmować decyzje na ich podstawie,​
  • Jesteś pro-aktywny/a, masz w sobie ciekawość marketingową, chęć do poszukiwania nowych rozwiązań i udoskonalania istniejących,​
  • Masz praktyczną znajomość narzędzi wsparcia offline, głównie BTL oraz online,​
  • Potrafisz samodzielnie zarządzać swoim czasem pracy, a prowadzenia wielu projektów równocześnie nie jest dla Ciebie problemem,​
  • Czujesz się pewnie w wystąpieniach publicznych – targi, konferencje czy prezentacje to Twój żywioł (również w języku angielskim),​
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.
Warszawa