Kierownik ds. Marki
WarszawaSprawdź co możemy Ci zaoferować!
dofinansowanie do kart sportowych
opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
imprezy integracyjne
karty przedpłacone
konkursy
Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
- Tworzenie strategii i planów marketingowych dla marek w ramach portfolio,
- Rozwój i implementacja narzędzi marketingowych zwiększających świadomość i sprzedaż marek marek win w ramach portfolio,
- Planowanie i koordynacja budżetu oraz działań aktywacyjnych dla podległych marek,
- Planowanie i koordynacja działań komunikacyjnych dla podległych marek,
- Analiza rynku, sprzedaży, konkurencji - rekomendacja działań, poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- Analizy skuteczności prowadzonych działań i realizacji postawionych KPIów, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji,
- Zarządzanie i nadzorowanie budżetem marketingowym,
- Koordynacja badań i analiz marketingowych,
- Efektywna i skuteczna współpraca z działem Zarządzania Kategorią oraz Sprzedaży pozwalająca na realizację wyznaczonych celów biznesowych.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
zespołu, jeśli:
- Masz 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży alkoholowej,
- Masz doświadczenie w pracy z analizą danych, potrafisz wyciągnąć wnioski i podejmować decyzje na ich podstawie,
- Jesteś pro-aktywny/a, masz w sobie ciekawość marketingową, chęć do poszukiwania nowych rozwiązań i udoskonalania istniejących,
- Masz praktyczną znajomość narzędzi wsparcia offline, głównie BTL oraz online,
- Potrafisz samodzielnie zarządzać swoim czasem pracy, a prowadzenia wielu projektów równocześnie nie jest dla Ciebie problemem,
- Czujesz się pewnie w wystąpieniach publicznych – targi, konferencje czy prezentacje to Twój żywioł (również w języku angielskim),
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office.