Kontroler Hurtowni

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie kart sportowych

opieka medyczna

karty przedpłacone

dodatkowe świadczenia socjalne

ubezpieczenie na życie

inicjatywy dobroczynne

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oddziałów Cash&Carry w podległym rejonie w zakresie przyjętych procedur, norm i zasad.
  • Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych oraz kontroli kierunkowych wg ustalonej check-listy.  
  • Opracowywanie oraz wdrażanie procedur dla procesów operacyjnych w celu minimalizacji ryzyka występowania strat i nadużyć.  
  • Tworzenie raportów z przeprowadzonych audytów i kontroli, w tym przygotowywanie rekomendacji oraz propozycji rozwiązań.  
  • Współpraca z Kierownikami Hurtowni oraz Kierownikami Sprzedaży.  
  • Zapewnienie wsparcia oddziałom EC Cash&Carry w zakresie bezpieczeństwa. 
  • Udział w projektach związanych z bezpieczeństwem wewnętrznym, tworzeniu i rewizji założeń kontrolnych.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze kontroli wewnętrznej lub zewnętrznej, działań fraudowych lub w hurtowni Cash&Carry. 
  • Znasz zagadnienia gospodarki magazynowej i dokumentów handlowych. 
  • Obsługujesz pakiet MS Office – w szczególności Excel w stopniu min. średnio-zaawansowanym. 
  • Masz prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie (na podległym obszarze). 
  • Lubisz samodzielność w działaniu i potrafisz sprawnie zarządzać projektami i czasem efektywnie planując audyty. 
  • Posiadasz wysokie umiejętności analityczne i zdolność oceny ryzyka. 
  • Masz dobrą znajomość przepisów prawa dotyczących audytu wewnętrznego i kontroli. Cechuje Cię wysoki poziom dyskrecji.  
  • Umiesz sprawnie podejmować decyzje.