Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).  Zespół Digital w Dziale IT odpowiada za realizację strategii aplikacji e-commerce oraz CRM w Grupie Eurocash.

Młodszy Analityk Biznesowy IT (Aplikacje Digital)

Warszawa

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Udział w ustaleniach biznesowo-technicznych, modelowanie procesów oraz tworzenie listy wymagań niezbędnych do realizacji zadań w projekcie.
  • Dbanie o poprawnie prowadzony proces analizy w zespole projektowym oraz kompletność i spójność danych.
  • Tworzenie dokumentacji analitycznej i projektowej.
  • Zapewnienie jakości wytwarzanego oprogramowania poprzez wsparcie w przygotowaniu scenariuszy testowych i testowaniu oprogramowania.
  • Wsparcie w analizie problemów utrzymaniowych (np. weryfikowanie czy błąd nie jest luką w wymaganiach).
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas realizacji projektów (m.in.: wspólna analiza i przygotowanie wymagań).
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Bardzo dobrze analizujesz problemy oraz poszukujesz sposobów na ich rozwiązanie.
  • Lubisz pracę z dużą ilością danych pochodzących z różnych źródeł a systematyzowanie i ich interpretacja nie są dla Ciebie problemem.
  • Masz doświadczenie w pracy projektowej (podstawy zarządzania projektami).
  • Interesujesz się nowymi technologiami. Jesteś otwarty do nauki nowych systemów IT oraz poszerzenia wiedzy z zakresu procesów biznesowych.
  • Sprawnie poruszasz się pakiecie MS Office.
  • Posiadasz umiejętność zarządzania czasem i potrafisz określać priorytety.
  • Jesteś komunikatywny i otwarty na współpracę z różnymi działami w firmie.
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1 (czytanie ze zrozumieniem dokumentacji systemów).
Dodatkowo docenimy:  znajomość systemów SAP oraz Jira, systemów sprzedażowych e-commerce i zarządzania relacjami z klientem (CRM). Znajomość modelowania procesów w notacji BPMN oraz metodyk i filozofii prowadzenia
Warszawa