Zespół wsparcia użytkowników IT zajmuje się zapewnieniem pracownikom Grupy Eurocash bieżącej obsługi zgłoszeń w ramach pierwszego kontaktu, utrzymania i bezpieczeństwa systemów oraz infrastruktury informatycznej.

Młodszy Specjalista ds. wsparcia użytkowników IT

Komorniki (gm. Komorniki)

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to: JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? Twoje zadania to:
  • Wsparcie użytkowników systemów IT w ramach pierwszej linii wsparcia.
  • Rozwiązywanie problemów informatycznych i sprzętowych.
  • Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń w systemie ITSM.
  • Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
  • Lubisz pracować z klientem i cenisz sobie pracę zespołową.
  • Bardzo dobrze analizujesz problemy oraz poszukujesz sposobów na ich rozwiązanie.
  • Znasz systemy Windows na poziomie administracji stacją roboczą oraz potrafisz obsługiwać urządzenia mobilne.
  • Posiadasz wiedzę na temat budowy komputerów, ich działania
oraz konfiguracji systemu Microsoft Windows.
  • Jesteś gotowy do pracy w pełnym wymiarze godzin (40 h/tydz) oraz masz chęć do zdobywania nowych doświadczeń.
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej.
Dodatkowo docenimy: wiedzę na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych, wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane informatyka).
Komorniki (gm. Komorniki)