Młodszy Specjalista IT – Helpdesk

Komorniki (gm. Komorniki)

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to: • Wsparcie użytkowników systemów IT.
• Rozwiązywanie problemów informatycznych i sprzętowych.
• Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń w systemie Jira.
• Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
• Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek.
• Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
• Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów -
• preferowana Informatyka.
• Chcesz pracować w pełnym wymiarze - 40h/ tyg.
• Znasz systemy Windows na poziomie administracji stacją roboczą.
• Potrafisz obsługiwać urządzenia mobilne.
• Posiadasz wiedzę na temat budowy komputerów, ich działania
• oraz konfiguracji systemu Microsoft Windows.
• Lubisz kontakt z klientem i pracę zespołową.
• Znasz język angielski na poziomie podstawowym.
Dodatkowo docenimy: posiadasz wiedzę na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych.
Komorniki (gm. Komorniki)