Innowacyjna Platforma Handlu (IPH) to spółka odpowiedzialna za transformację cyfrową systemów zarządzania sklepem oraz wsparcie dla handlu niezależnego  i detalistów we wprowadzaniu nowych technologii. IPH należy do Grupy Eurocash - krajowego lidera w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).  Produkty dostarczane dla klientów przez Innowacyjną Platformę Handlu to przede wszystkim platforma EuroPlatform oraz aplikacja Moje Sklepy. EuroPlatform to nowoczesny system do zarządzania promocjami w sklepie i zarządzania polityką cenową. Aplikacja Moje Sklepy kierowana jest dla Klientów sklepów, pozwala na znalezienie aktualnej oferty promocyjnej ulubionego sklepu oraz dostęp do ciekawej oferty wyłącznie dla użytkowników aplikacji.     Oferujemy:
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami.
  • Udział w projektach w zakresie rozwoju i utrzymania systemów IT.
  • Kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań.
  • Umowę o pracę, premię kwartalną uzależnioną od poziomu realizacji zleconych zadań oraz szeroki pakiet benefitów.
  • Zdobycie ciekawego doświadczenia w branży FMCG i rozumienie jak funkcjonuje sklep detaliczny od „zaplecza”.
  • Przyjazne środowisko pracy, otwarte i partnerskie relacje oraz troskę o rozwój pracowników potwierdzone certyfikatem Friendly Workplace oraz Top Employer Polska 2024.
  • Hybrydowy system pracy po okresie wdrożenia (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej).

Młodszy Specjalista IT (I linia wsparcia)

Szczepańcowa (pow. krośnieński)

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Bieżące wsparcie klienta na I linii wsparcia w zakresie oprogramowania sklepowego i aplikacji mobilnej (przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych).
  • Prowadzenie zdalnych konsultacji dotyczących zgłaszanych problemów od użytkowników (sklepy detaliczne).
  • Tworzenie i aktualizacja istniejących zapisów w procedurach oraz dokumentacji projektowej.
  • Udział w testach i wdrożeniach oprogramowania.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Posiadasz min. roczne doświadczenie jako pracownik helpdesku w branży FMCG (sklepy detaliczne) lub przy testowaniu i wdrażaniu oprogramowania sklepowego.
  • Pracowałeś/-aś na systemie ticketowym do obsługi zgłoszeń.
  • Potrafisz profesjonalnie i skutecznie zapewnić wsparcie w obsłudze zgłoszeń.
  • Masz zdolność do przekazywania informacji w sposób przystępny dla użytkownika końcowego.
  • Znasz system Windows, pakiet M365 oraz systemu Linux.
  • Poszukujesz przyczyn powstania błędu i jesteś nastawiony na rozwiązanie problemu.
  • Szukasz różnych sposobów na dotarcie do informacji i potrafisz kreatywnie podejść do rozwiązania złożonych zagadnień technicznych.
Dodatkowo docenimy: znajomość obsługi systemów do zarządzania projektami, znajomość działania i obsługi relacyjnych bazy danych (mySQL).
Szczepańcowa (pow. krośnieński)