Sekcja wsparcia terenowego to zespół specjalistów, którzy dbają o ciągłość działania systemów i wysoką jakość świadczonych usług oraz wspierają prawidłowe działanie sprzętu komputerowego. W ramach zadań będziesz odpowiadać za obsługę lokalizacji na wyznaczonym terenie​. Oferujemy:
  • Kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań.​
  • Samodzielność w działaniu oraz zdobycie ciekawego doświadczenia w branży FMCG i rozumienie jak funkcjonuje sklep detaliczny od „zaplecza”.​
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy do realizacji zadań.​
  • Pracę mobilną i tryb zadaniowy.

Młodszy Specjalista IT (woj. mazowieckie)

Radom

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Opieka nad infrastrukturą informatyczną w placówkach handlowych (m.in.: komputery, drukarki, urządzenia fiskalne, terminale, skanery, urządzenia sieciowe) na wyznaczonym obszarze.​
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów informatycznych oraz sprzętowych zgłaszanych przez użytkowników (sklepy detaliczne własne i partnerskie, hurtownie, magazyny przeładunkowe i centra dystrybucyjne).​
  • Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali, skanerów, drukarek, kas fiskalnych, wag, kolektorów).​
  • Wykonywanie prac utrzymaniowych oraz drobne prace instalacyjne w podległych punktach detalicznych.​
  • Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.​
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.​
  • Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań czy migracji środowisk.​
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z przyjętą polityką i procedurami funkcjonującymi w Grupie Eurocash.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • Masz za sobą pierwsze doświadczenie jako pracownik helpdesku lub przy serwisowaniu urządzeń fiskalnych.​
  • Jesteś otwarty do zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy z zakresu wsparcia technicznego sklepów detalicznych.​
  • Posiadasz dobrą znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz urządzeń fiskalnych, w tym masz umiejętność diagnozowania usterek.​
  • Znasz pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów).​
  • Masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy mobilnej na terenie woj. mazowieckiego wraz z sąsiadującymi obszarami (m.in.: woj. świętokrzyskie, łódzkie, lubelskie) zgodnie z wyznaczoną listą punktów do obsługi.​
  • Jesteś rzetelny i samodzielny w wykonywaniu codziennych zadań.​
  • Potrafisz pracować w oparciu o założone cele oraz terminy na ich wykonanie.​
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie techniczne informatyczne.