Delikatesy Centrum to ogólnopolska sieć supermarketów, która od ponad 20 lat zaopatruje swoich klientów w podstawowe produkty spożywcze. Jesteśmy częścią Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów FMCG.
Trener ds. Kategorii Świeżych – opolskie/dolnośląskie/lubuskie
WrocławSprawdź co możemy Ci zaoferować!

umowa o pracę na pełen etat

zmianowy czas pracy

pakiet szkoleń zawodowych

paczki i bony okolicznościowe

prywatna opieka medyczna

dofinansowanie do kart sportowych
Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
- Wsparcie sklepów własnych i franczyzowych Delikatesy Centrum w zakresie zarządzania stoiskami świeżymi (owoce – warzywa, mięso – wędliny, mrożonki, ryby);
- Regularna analiza wyników finansowych stoisk świeżych w podległych sklepów, formułowanie wniosków i rekomendacji dla sklepów w celu poprawy wyników (m.in. obrót detaliczny stoisk świeżych, ograniczenie strat);
- Zapewnienie ciągłego szkolenia personelu sklepów z zakresu funkcjonowania stoisk świeżych (asortyment, sezonowość, obsługa klienta, prawidłowość zamówień);
- Regularne wizyty i stały ich kontakt z kierownikiem sklepu, kierownikami stoisk świeżych, personelem stoisk w zakresie zarządzania stoiskami świeżymi;
- Sporządzanie analiz oraz estymacji wspólnie z kierownikami sklepów i kierownikami stoisk świeżych;
- Wsparcie nowo otwieranych sklepów w zakresie zamówień, ekspozycji i zarządzania stoiskami świeżymi oraz odpowiednio częste wizyty w nowych sklepach.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
zespołu, jeśli:
- 2 lata doświadczenia w branży spożywczej, w nowocześnie zarządzanej placówce handlowej,
- Doświadczenie na stanowisku Kierownika Stoiska Mięso-Wędliny/ Owoce-Warzywa, Pracownika Obsługi lady lub innym stanowisku związanym z zarządzaniem stosikami świeżymi;
- Znajomość kategorii produktów świeżych: owoce, warzywa, mięso, wędliny;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
- Zdolności analityczne i interpretacji danych liczbowych;
- Orientacja na Klienta, umiejętności komunikacyjne i budowania długofalowych relacji;
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy;
- Wytrwałość w dążeniu do celu, samodzielność i konsekwencja w działaniu;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Czynne prawo jazdy kat. B. i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.