Zespół wsparcia użytkowników IT zajmuje się zapewnieniem pracownikom Grupy Eurocash bieżącej obsługi zgłoszeń w ramach pierwszego kontaktu, utrzymania i bezpieczeństwa systemów oraz infrastruktury informatycznej.
Oferujemy:
- Kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań.
- Wymianę doświadczeń i wiedzy eksperckiej.
- Szkolenia z możliwością certyfikacji.
- Dowóz pracowników z Poznania do/z siedziby firmy w Komornikach.
Młodszy Specjalista IT ( I linia wsparcia)
Komorniki (gm. Komorniki)Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

dofinansowanie do kart sportowych

opieka medyczna

ubezpieczenie na życie

karty przedpłacone

biblioteka firmowa

konkursy
Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
- Wsparcie użytkowników systemów IT w ramach pierwszej linii wsparcia.
- Rozwiązywanie problemów informatycznych i sprzętowych.
- Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń w systemie ITSM.
- Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek.
- Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów sprzedażowych.
- Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
- Monitoring systemów informatycznych .
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
zespołu, jeśli:
- Posiadasz 1 rok doświadczenia jako pracownik helpdesku lub przy obsłudze technicznej użytkowników lub
- Masz niewielkie doświadczenie (staże, praktyki) ale jesteś zmotywowany do nauki i rozwoju w dużej firmie.
- Potrafisz trafnie rozpoznać problem, klasyfikować zgłoszenia oraz podjąć odpowiednie działania.
- Umiesz pracować z użytkownikami na różnych poziomach kompetencji technicznych, jesteś cierpliwy i dokładny.
- Posiadasz wiedzę na temat budowy komputerów, ich działania
- oraz konfiguracji systemu Microsoft Windows.
- Masz wykształcenie średnie techniczne.