Delikatesy Centrum to ogólnopolska sieć supermarketów, która od ponad 20 lat zaopatruje swoich klientów w podstawowe produkty spożywcze. Jesteśmy częścią Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów FMCG.

Trener ds. Kategorii Świeżych Delikatesy Centrum Dolnośląskie

Sprawdź co możemy Ci zaoferować!

umowa o pracę na pełen etat

zmianowy czas pracy

pakiet szkoleń zawodowych

paczki i bony okolicznościowe

prywatna opieka medyczna

dofinansowanie do kart sportowych

Jesteś ciekawy/a, jak będzie wyglądała Twoja praca? Twoje zadania to:
  • Wsparcie sklepów własnych i franczyzowych Delikatesy Centrum w zakresie zarządzania stoiskami świeżymi (owoce – warzywa, mięso – wędliny, mrożonki, ryby);
  • Regularna analiza wyników finansowych stoisk świeżych w podległych sklepów, formułowanie wniosków i rekomendacji dla sklepów w celu poprawy wyników (m.in. obrót detaliczny stoisk świeżych, ograniczenie strat);
  • Zapewnienie ciągłego szkolenia personelu sklepów z zakresu funkcjonowania stoisk świeżych (asortyment, sezonowość, obsługa klienta, prawidłowość zamówień);
  • Regularne wizyty i stały ich kontakt z kierownikiem sklepu, kierownikami stoisk świeżych, personelem stoisk w zakresie zarządzania stoiskami świeżymi;
  • Sporządzanie analiz oraz estymacji wspólnie z kierownikami sklepów i kierownikami stoisk świeżych;
  • Wsparcie nowo otwieranych sklepów w zakresie zamówień, ekspozycji i zarządzania stoiskami świeżymi oraz odpowiednio częste wizyty w nowych sklepach.
Dołącz do naszego
zespołu, jeśli:
  • 2 lata doświadczenia w branży spożywczej, w nowocześnie zarządzanej placówce handlowej,
  • Doświadczenie na stanowisku Kierownika Sklepu, Kierownika Stoiska Mięso-Wędliny/ Owoce-Warzywa lub innym stanowisku związanym z zarządzaniem stosikami świeżymi;
  • Znajomość kategorii produktów świeżych: owoce, warzywa, mięso, wędliny;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
  • Zdolności analityczne i interpretacji danych liczbowych;
  • Orientacja na Klienta, umiejętności komunikacyjne i budowania długofalowych relacji;
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy;
  • Wytrwałość w dążeniu do celu, samodzielność i konsekwencja w działaniu;
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Czynne prawo jazdy kat. B. i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.