Kontakt

Znajdź ofertę pracy dla siebie!

Różne lokalizacje, jednostki biznesowe i stanowiska
- dopasuj ofertę do swoich potrzeb!

Masz pytanie?

Sprawdź, czy ktoś zadał je przed Tobą! Zapoznaj się z naszym rekrutacyjnym FAQ!

  • Z jakich benefitów mogę korzystać?

    Nasi pracownicy mają do wyboru wiele benefitów, z których mogą korzystać. Są to m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, ubezpieczenie na życie czy karty przedpłacone. Pełną listę benefitów można sprawdzić tutaj.

  • Jakie mam możliwości rozwoju?

    Każdy z pracowników ma dostęp do firmowej biblioteki, a także do szkoleń online w formie e-learningów lub prowadzonych przed Trenerów Akademii Umiejętności Eurocash.

  • Jakie są godziny pracy? Czy jest elastyczny czas pracy?

    Pracownicy biurowi mogą korzystać z elastycznego czasu pracy, co oznacza, że pracę mogą rozpocząć między godziną 7:00 a 10:00.

  • Czy w związku z Covid-19 praca wygląda inaczej?

    Na bieżąco reagujemy i dostosowujemy się do wytycznych krajowych. Obecnie w biurach pracujemy w trybie hybrydowym, tzn. tydzień w biurze, a dwa tygodnie na home office. Z kolei pracownicy sklepów, hurtowni oraz centrów dystrybucyjnych pracują w zmianach A/B.

  • Jak dbacie o bezpieczeństwo w związku z Covid-19?

    Aby zadbać o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów do tej pory zakupiliśmy 2 500 000 maseczek, zapewniliśmy ponad 31 000 000 rękawiczek jedno i wielorazowych oraz dostarczyliśmy ponad 235 000 litrów płynów do dezynfekcji rąk. Dodatkowo pracujemy zmianowo, edukujemy w zakresie procedur, prowadzimy Infolinię dla Pracowników i Klientów oraz przestrzegamy wprowadzonych zasad.

  • Czy do lokalizacji w Komornikach firma zapewnia transport?

    Tak, do naszej centrali w Komornikach, k. Poznania można dotrzeć firmowym autobusem. Dla Pracowników mamy również przygotowane miejsca parkingowe, gdy decydują się na dojazd samochodem.