Moja przygoda z Grupą Eurocash i programem Management Trainee rozpoczęła się już ponad 7 lat temu i nie było jeszcze dnia, w którym mogłabym pomyśleć ?no, trochę nudno?? 😉
Rok 2010. Tuż po studiach i tuż po ślubie, rozpoczynam trzymiesięczne tournée po Polsce. Po tym czasie bogatsza o nową wiedzę i ? zgodnie z zasadą ?im więcej wiesz, tym więcej nie wiesz? ? o tysiąc nowych pytań, dołączam do projektu wdrożenia systemu informatycznego SAP HR i restrukturyzacji jednego z działów serwisowych kilkunastu spółek, przejętych właśnie przez Eurocash. Całkiem nieźle jak na pierwsze wyzwanie!
Po tym projekcie ruszam na zasłużony, kilkutygodniowy urlop do USA, a po powrocie ? dostaję propozycję poprowadzenia kolejnego projektu wdrożeniowego SAP HR, tym razem już w całej Grupie Eurocash. Praca z działem HR, Kadr i Płac, IT, dostawcami zewnętrznymi i klientami wewnętrznymi, szkolenia, testy, wdrożenia? Całkiem nieźle jak na drugie wyzwanie!
Po zakończonym (sukcesem! 😉 projekcie, przychodzi pora na kolejne zadanie ? tym razem Grupa Eurocash jest świeżo po przejęciu spółki Tradis i potrzebny jest kierownik kolejnego projektu wdrożeniowego SAP HR? challenge accepted! 🙂
Każdy z tych projektów, choć pozornie podobny (finalnie wdrażałam przecież ten sam system za każdym razem), pokazał mi coś ciekawego, wzbogacił o nowe umiejętności i dał szansę na poznanie specyfiki każdej z naszych firm. A także, oczywiście ? dał ogromną satysfakcję po zakończonym pomyślnie wdrożeniu! 🙂
Rok 2017. Trzy projekty i dwóch synów później, powracam do pracy z nową energią i otrzymuję propozycję kierowania Zespołem Komunikacji ? zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej jak i budowania wizerunku pracodawcy, czyli Employer Brandingu. Wyzwanie o tyle duże, że choć pracuję w tzw. centralnym dziale serwisowym, dla całej Grupy Eurocash, to tak naprawdę mieści się w niej prawie 18 tysięcy pracowników w dwudziestu kilku spółkach ? i każda jest inna! Rok 2017 upływa nam m.in. na budowaniu nowej strategii Employer Brandingowej ? na tyle uniwersalnej, by objęła swym zasięgiem wszystkie nasze jednostki biznesowe, ale też na tyle specyficznej, by pasowała do nieszablonowego środowiska pracy w Grupie Eurocash.
Rok 2018. Rozpoczynamy kampanię #BARDZO.
Pokazujemy Eurocash jako miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Szukasz wyzwań? Mamy to! Szukasz stabilnej pracy? Mamy to! Szukasz ciekawych zadań, najlepiej codziennie innych? Mamy to! U nas jest rozwojowo, innowacyjnie, ambitnie, atrakcyjnie, samodzielnie i ciekawie. I to #BARDZO.
A nuda?? Nie, nie słyszałam. 😀